úterý 4. října 2016

Podzimní nálada


Mám ráda podzim. Každé roční období má své kouzlo, ale podzim mám ráda moc. Na podzimu se mi líbí neskutečně krásné barvy listí stromů. Ráda se brodím spadaným listím. A cítím tu vůni země...Pořád hledám kaštany a kapsy mám plný žaludů...a mám z nich radost jako malé dítě, kdy jsem z nich vyráběla figurky.
Procházky na podzim jsou krásně nostalgické. A pokud nezačne poprchávat, tak i dlouhé. My nejraději chodíme okolo liberecké přehrady, ale také se většinou ocitneme až na Výšině. Nebo u zoo;)
Na podzim zazimovávám zahrádku a to nedělám vůbec ráda. To prostě nechci.
Uklidit zahradní nábytek, odnosit truhlíky do sklepa. Achjo, to je smutné, dlouhý čas až do jara mi bude chybět ta radost z jahůdek, cuket a letos i patizonů..

Také tradiční podzimní výlet do Sychrova musí být. Po cestě na zámek se zastavíme ve vesničce Husa a nakoupíme zimní zásobu jablíček, která vydrží až do konce dlouhé zimy.
Doma potom peču koláče a štrůdlíky. Mňam.

Také v říjnu slavíme Naomi narozeniny. 


Začináme chodit víc do divadel. 

A těšíme se z každého obyčejného okamžiku spolu.

A teď mi při tom psaní došlo, že nám chybí rum do čaje a to znamená, že podzim je fakt tady!
Ahoj!




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...