neděle 2. srpna 2015

Švestkový koláč

Včera jsem upekla koláč, který mám zase oblíbený já. Ovocné koláče miluju nejvíc.
Teď dozrávají švestky a já dostala od sousedky ze zahrádky košík. A bylo rozhodnuto, i když místo švestek můžete zvolit meruňky, rybíz, jahody..
Tak tady je receptík:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru krystalu nebo krupice
1 prášek do pečiva
Kousek tuku na pečení
2 vejce
1 velký bílý jogurt
Skořicový cukr
Ovoce
Opět všechny ingredience smíchat a nalít na vymazaný plech.(máslo a strouhanka)
Těsto opět trochu posypu strouhankou a skořicovým cukrem, který se hodí ke švestkám, které rozložím navrch.
A ještě vrstvu žmolenky(máslo, cukr a mouka žmouláte růčo)
Šup do vyhřáté trouby asi na 45 minut.
A je to. Mňam!
A vychytávka: skořicový cukr si míchám sama. Protože mám velkou spotřebu, hlavně na štrůdl. Tak koupím skořici a tu smíchám s vanilkovými cukříky a doplním obyčejným cukrem. Doporučuju:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...