středa 8. června 2016

Vítejte na palubě


Take rádi létáte jako já? Nebo máte obavy z létání jako můj syn Ondra? Přemýšlíte a ladíte svůj outfit do letadla?
Co si vzít s sebou do příruční kabely na palubu?
Tak vám přináším moje léty prověřené tipy. 
Cesta z našeho domu až do apartmánu v Tokyu zabere skoro 24 hodin. Tentokrát letíme až odpoledne v 15:55 z Prahy a přílet na letiště v Tokyu Narita je v 17:25. V Tokyu si posuneme čas dopředu o 7 hodin.
Počasí v Tokyu v tuto dobu není ideální, začala doba dešťů..ale to jen pro zajímavost

1/ S SEBOU

Nerada vláčím zbytečnosti. Chci si cestu užít a jakmile si odbavíme zavazadla, tak nám musí stačit moje kabela a pasy.
Časem jsem vyselektovala spousty věci a tohle je moje současná ideální náplň kabely:

Ale dopadne to takhle:

A nakonec ještě takhle: přeci kabelku Chanel nedám z dohledu!
2/NA SEBE:
Oblečení na sebe na dlouhou celodenní cestu volím pohodlné oblečení. A i když stylistky zavrhují a odsuzují legíny, tak já toto pravidlo prostě ignoruju. Legíny a k nim cokoliv delšího pod zadek je podle mého estetického cítění ok. 
Líčení: vynechávám makeup a řasenku, ale rty si nalíčím hydratační rtěnkou
V letadle je suchý vzduch, používám vichy termální vodu. A hydratační krém. 

Moje sestava:
*Legíny, ty jsou opravdu stoleté, značka Triump
*Triko nebo tílko
*Delší svetr, bez zapínání, s dolním krajkovým lemem, značka Wallis. Plní funkci moji vlastní dečky, do které se zachumlám. 
*Boty a ponožky. 
*Sluneční brýle jsou důležité, protože se do letadla nelíčim a klobouk, který sice v letadle sundám, ale v kufru by asi nepřežil
*Hodinky a mobil
*Kabela Goyard, nacpaná k prasknutí...

3/DO SEBE
Před letem asi 12 hodin si vezmu 1acylpirin, někde jsem to vyčetla, že je to prevence embolie a od té doby to tak dělám
Piju hodně neperlivé vody
Nepiju kávu
Alkohol ano 
 

A i kdyby jsem všechno zapomněla, tak to nevadí:
Protože budeme SPOLU!
Radana a Mahito


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...