neděle 26. června 2016

První klapka


Důvodem našich dvou měsíců v Tokyu je Mahitova práce. Natáčení 4 dílného seriálu pro televizi Wow.
Režisérem je Minamoto Takashi, s kterým Mahito pracuje již několik let. 
Minisérie se zatím jmenuje Láska chytrých lidí.
Je to typické japonské drama lásky, milostného trojuhelníku. A na můj vkus až příliš zamotané, ale tak to mají japonci rádi.
Po příletu se Mahito hned vrhl do přípravných prácí, objížděli extetiéry, vyhledávali ideální interiéry, dělali se kamerové zkoušky, kostýmní zkoušky...
Ale dnes 26.6. je den D: první natáčecí den. 
Protože Mahito všechno prožívá na plno, bývá i trochu nervózní. Jakmile ale už točení začne, všechno z něho opadne a je ve svém živlu.
Proto jsem mu připravila malé překvapení pro štěsti!
A když se včera odpoledne vrátil, čekalo na něho ušité srdíčko pro štěstí!
Přemýšlela jsem, jaký dárek mu připravím a rozhodla jsem se mu ho vyrobit sama.
Koupila jsem plstěnou černou látku, režnou niť a semínka goma jako náplň.
A tohle je výsledek
 

Vím, že to není perfektní ruční zpracování, ale já šít vůbec neumím. Strašně ráda bych se naučila aspoň trochu šít, už jsem dokonce dostala od mamky šicí stroj, ale stále je nepoužitý. Takže to berte prosím shovívavě...
Pro mě je hlavní, že jsem Mahito překvapila a měl radost. A ještě jsme se spolu nasmáli, když jsem mu řekla, že náplň jsou goma semínka:) : zase český hlava moje Radanko! 
 

 



A dnes ráno si srdíčko připnul na tašku se scénářem a šel na to! Tak "Zlom vaz, Mahito!"
 
Třeba se ze mě za ty dva měsíce stane zručná švadlenka! Látka i goma ještě zbyly!
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...