středa 22. června 2016

Outfit z blešáku

    Jak víte, mám ráda nákupy oblečení. A už taky víte, jak krásně jsem na minulém bleším trhu pořídila.
Ale tyhle černobílé šatičky jsem vám neukázala.
Hned po vyprání jsem je testovala a dopadly skvěle. Mahito a já jsme byli na procházce a potom se zastavili na večeři. 
Možná je vám divné, proč mám s sebou svetr, když jsou tady taková vedra? Odpověď je KLIMATIZACE.
Všechny vnitřní prostory, ale i dopravní prostředky jsou šileně podchlazené. Venku je 30 stupňů a vlhko, ale vlezete dovnitř a bác. Je lepší mít po ruce lehký svetřík nebo košli nebo aspoň šál. 
Zpátky k šatům...
Jsou úplně obyčejné. Šnůrky na zavazování jsou ozdobené dřevěnými korálky.
Můžu je nosit na 3 způsoby a to mě baví.
 


1/ Šatičky
 
2/ Šatičky s páskem v pase
 
3/ Sukně
  
A malá anketa nakonec:
Budu mít radost, když mi dáte vědět, jestli se vám líbila nějaká varianta...
Děkuju:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...