středa 10. dubna 2019

Obal na kufr se hodí



Milí čtenáři (ne)šikulkové, dnešní článeček s návodem je pro ty, kteří mají rádi ruční práce a rádi něco tvoří (to já nejsem).
A pro ty, kteří si nutně potřebují vytvořit obal na kufr (to já jsem).
Když jsme si minulý týden s Mahitem koupili za spoustu peněz nový kufr, tak jsem začala přemýšlet, jak ho na cestu do Japonska ochráním před tím ne moc jemným zacházením při odbavení a nakládaní a vykládaní na letištích.
A protože česká hlava má skoro vždy nějaký super nápad v rukávu, je tu:

Byla jsem se pokoukat v sekáči, abych doplnila kvalitní bavlněná trika s sebou na cestu a v tu chvíli blik, nápad. 
Sice vůbec neumím šít, abych ušila celý obal sama, ale při pohledu na ta trička mne napadlo, že kufr prostě oblíknu...to zvládnu.
Přesunula jsem se od triček k sukním a hledala takovou tu obyč bavlněnou sukni, a přesunula jsem se ještě do velikosti XL a našla jsem úplně přesně TO, sukni, kterou jsem potřebovala pro svůj nápad..






Tak a teď už jsem byla napnutá, jestli TO, co si představuju v mé fantazii, dokážu i zrealizovat s mým minimem šikovnosti...
No, nakonec to bylo jednodušší, než jsem si myslela. Můj obleček  pro kufr byl hotový za 10 minut.
A mám z něj fakt obrovskou radost (nebo ze sebe?).
Kdyby vás můj čin inspiroval, tak zde mám pro vás recept:

Obal na kufr za 100 kč

Potřebujeme:
1/ Rourovitou sukni ----->stačí vyřazenou nebo ze sekáče-rozměry přibližně jako kufr, ideální, aby sukně měla materiálové složení s elastanem, tak půjde krásně elasticky povytáhnout a bude držet.
2/ Nažehlovací látku nebo už hotové nažehlovaci aplikace ------> já měla doma zbytek denimové nažehlovací látky, ze které jsem vystřihla velké srdíčko a nažehlila-zažehlila rovnou na sukni.
3/ Zbytky  mašliček nebo tkaniček, které jsem našila ručně nahoru, aby "obal" pěkně zajistily proti sklouznutí a otevření, určitě by šly dát patentky nebo knoflíky, fantazii se meze nekladou.




A voalá, tady je výsledek! Musím říct, že jsem na něj opravdu  pyšná a líbí se mi moc.
Ale teď ještě uvidíme, zda se v letištním provozu osvědčí, už za 5 dní se vyzkouší srdíčkový obal v praxi, zda bude můj nápad fungovat nebo ne. To jsem fakt napnutá!
A určitě vám dám vědět, jak to dopadne;)

Ale teď už dost blbnutí a budu muset začít s opravdovým balením a slibuji vám, že ještě stihnu napsat pár balících tipů, které používám.
Tak se před odletem ještě "uvidíme"!
Budu se těšit.

P.S. Jó a dneska jedu ke kadeřnici, abych byla na cestu krásná i já a nedělala tomu kufru ostudu, žejo.

Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...