čtvrtek 1. října 2015

Podzim je tu

Podzim mám nejvíc ráda. Líbí se mi všechny ty krásné barvy, jsou tolik inspirující. Taky musím mít stále plné kapsy kaštany a žaludy. Brouzdat se spadaným listím. Péct štrůdly. Napustit si hódně teplou vanu. Mít zásobu svíček a nejlépe voňavých. Vytvořit podzimní dekoraci z dýní, vřesu.
Dnes ráno byla venku dokonce stříbrná jinovatka..brrr. 
Ale o to víc jsem ráda doma, v teple s hrnkem čaje nebo sklenicí červeného.
A pokud mám vedle sebe svou lásku, tak jsem šťastná jako blecha! A když ne, tak mi společnost dělá dobrá knížka. A těšim se o zo víc, až budeme zase spolu.
Přeju vám všem co nejbarevnější podzim a jak si ho užijeme, záleží přeci na nás! Jenom mě mrzí, že je rychle pryč:)
Radana


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...