neděle 4. října 2015

Novostará forma

Tento týden jsem ve svém oblíbeném bazárku,v ulici 5.května, koupila skvělou formu na pečení. A jak dopadla dnešní zatím jen generálka? 
Forma je menší než bábovková, takže jsem ubírala surovin a vymyslela si kávový hřbet.
Potřebujeme:
1 hrnek polohrubé mouky, já dám ještě trochu špaldové od České selky
1/2 hrnku cukru krupice
1 vejce
1 prášek do pečiva
1 tučný tvaroh
Trochu mléka
A silnou instantní kávu
Pořadně vše promícháme.
A všechno vlijeme do předem vymazané (máslem a vysypané krupicí nebo strouhankou nebo moukou) formy
Pečeme asi 45 minut a hotovo:)
Zjistila jsem další nevýhodu nové formy: nemám tak dlouhý servírovací tác:( tak jsem to prostě vyklopila na dřevěné prkýnko. A stalo se, co se stát nemá... Kus zůstal ve formě. Takže po estetické stránce to napoprvé není dokonalé. Ale po chuťové stránce jo!
No, chce to příště doladit, beru to jako generálku a premiéra bude určitě super.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...