pátek 26. června 2015

Posezení na pavlači

Moje nové zamilované místečko mám přímo před bytem. Je to taková nudná skoro vězeňská pavlač. Ale protože navečer tady krásně svítí sluníčko a vydrží než zapadne, tak jsem si sem vystrčila židli z kuchyně a včera jsem si udělala přímo piknikovou variantu. V Japonsku zapadá slunce brzo, teď v létě už okolo 19:00 hodiny. Takže si tu lebedím. Popíjím kafíčko a mlsám, čtu svoji poslední knížku....Teda dneska ne! Protože dopoledne začalo pršet a leje a leje....
Ale dokonce jsem se tu skamarádila se svými sousedy ze dvou vedlejších, zadnějších bytů, když mě museli překračovat.
Ti spořádaně bydlí a nepřivlastňují si společné prostory. No jo Češi zlobí:)
Ale když je tam tak krásně....
P.S. Jo a mám nový pantofle!

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...