neděle 14. června 2015

Flea market Shinjuku

Každých čtrnáct dní se v Centrálním Shinjuku parku, o kterém jsem se již zmiňovala, koná velký bleší trh. A to je teda fičák...
Já oceňuju, že začína v 10, což je podle mě normální čas. A končí okolo třetí odpoledne. 
Jediná velká nevýhoda je, že na plácek praží neskutečně sluníčko a tak je to zároveň sauna blešák. 
Tentokrát jsem se vypravila pozdě. Až po jedné hodině. 
Ale zato jsem narazila na neskutečné kousky! Co jsem ukořistila?
Mám krásný dárek pro Mahito, který stále natáčí v Sendai. Ale jaký, to ještě nemůžu prozradit, protože on si moje příspěvky čte:) a už by to nebylo překvapení.
Potom pro Naomi, která se zítra chystá do Disneylandu, 2 různé Minnie čelenky. Tak je vybavená.
Pro Ondru, hrnek s obrázkem Jacka Skellingtona. Toho má moc rád!
No, a potom samé oblečení. Jedny boty.
Navíc ke konci byly ceny i 10¥. Takže 2 koruny...to se nedalo odolat!
A ještě nejvíc je ta atmosféra, která tam panuje. Potkáte tady i velké množství cizinců, kteří jsou ubytovaní v okolních luxusních hotelích a ty jsou úplně u vytržení. 
Já se jim vůbec nedivím;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...