úterý 28. června 2016

Oběd v mracích

Dnes prší a Mahitovi zrušili natáčecí den... Jupí! Máme celý den spolu: což se mi líbí moc.
Vstávali jsme poprvé od příletu bez budíku. A spali skoro až do půl desátý. 
No, ráno se dozvídáme, nakonec až tak volno nebude: Ve tři odpoledne má Mahito ve studiu kontrolu obrazu, co zatím natočili. Takže náš plán:
společný oběd v hotelu Park Hyatt Tokyo! A potom musí Mahito do studia. Ale oběd si užijeme. Navíc tam musíme, protože manažér z naší oblíbené dolní kavárničky Delikatessen povýšil, doslova  a do písmene, a je manažerem v Peak lounge:), tak ho chceme pozdravit.
Romantika v oblacích...To si nechám líbit.
Tak jdeme. Máme to hned za rohem.



Jedeme vzhůru... Výtahovka musí být! Naštěstí stíháme fotit společné selfie, do 52 poschodí to chvíli trvá...


A už jsme tam a jsme usazení ke stolu.


Předložili nám toto menu:


Tak copak si dáme dobrého?
Já jsem si z poledního menu vybrala rybu a Mahito vepřový steak .Já už mám hlad!
Posadili nás na naší stranu. A vidíme i na náš apartmán. 
 



To je všechno???
Já mám ale velký hlad...tak se zatím pokoukáme okolo: 

Hurá už je to na stole:
 

Teď jsem se lekla, kdo to je? 
 

 


I když to nevypadá, odcházeli jsme skoro po 2 hodinách spokojeně napapaní a i když sešup dolů, tak vzhůru k novým zážitkům...

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...