neděle 5. června 2016

Balím kufry


Čas odletu se nám už opravdu přibližuje. Kufry jsem vydolovala z komory a přemýšlím, co do nich vezmu s sebou. Mahito natáčí v San Francisku skoro až do našeho odletu, vrací se den před odletem, takže to balení je na mně. Ale to nevadí. Převážnou část už mám připravenou, ještě musím dokoupit pár dárků a zajít do lékárny. Bereme 2 kufry a jeden příruční, ale ten se použije až na cestu zpátky.
Zatím patent kufr v kufr, system babuška)

1/DÁRKY
Zabírají nejvíce místa a taky jsou nejvíc těžké. Ale zase zpátky bude víc místa na nově nakoupené věci.
Co koupit do ciziny? Kupujeme stále dokola: Becherovky, slivovice, české granáty, české sklo a tentokrát novinku Hořické trubičky na ochutnáni pro Mahitovi kolegy.


2/LÉKY
I když se v Japonsku dá většina léků normálně koupit, stejně bereme naše domácí jedničky: paralen, živočišné uhlí, kinedril, gynoperval, antibiotika pro jistotu, předepsaná paní doktorkou. A nově kapky proti kašli. Protože minule Mahito přiletěl s kašlem a volně se kapky nedaly koupit, nakonec musel k doktorovi. 
(Léky proti bolesti, kapky do očí a cucací pastilky na bolest v krku se dají koupit v drogérii-nebereme)


3/ČTENÍ
Potřebuju aspoň 8 knih.
Moc ráda a hodně čtu. V průměru přečtu týdně jednu knížku. Tady v Liberci mám průkazku do knihovny a to je ideální. S sebou si nakoupím knížky co nejlevněji v antikvariátech nebo v knihkupectvích v akci. Knížky také nevezu zpátky. I když vyjímkou je román od Susanna Kubelka Druhé jaro Mimi Tulipanové, kterou jsem si zamilovala! A mám ji doma, skvělá knížka.


4/KOSMETIKA
Ta se dá samozřejmě koupit až tam, ale já sázím na osvědčenou kvalitu a v tomhle se jistím.
Moje oblíbené krémy na obličej a tělo, většinou značka DM, šampony a kondicionery Kerastase, barvu na vlasy, kartáčky a pastu na zuby, deodoranty, 
no a samozřejmě dekorativní kosmetika v taštičce, skládá se z makeupu, řasenky, tužky na obočí a rtěnky
Ješte balím parfém, ale protože mi můj nejmilovanější Chanel Chance došel, tak si beru jen pár vzorečků na cestu a parfém si koupím na místě. A bude to změna!


5/OBLEČENÍ a BOTY
Minimum. Co to konkrétně znamená?
To uvidíte a já taky.... Těšte se na závěrečnou balící část.
Mějte krásný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...