čtvrtek 30. června 2016

Náš apartmán v obrazech

V Tokyu vlastní byt nemáme. I když bych si ho moc přála. Ale protože tu jsme tak 4 měsíce v roce, tak je pro nás po všech stránkách výhodnější pouze pronájem. Třeba jednou se mi u i tenhle sen splní.
Zatím si pokaždé pronajmeme byt v Nishi-Shinjuku v budově Arm's. Budova má 5 poschodí a pavlač jak na starým Žižkově. Když tu navečer zapadá slunce, tak tu ráda sedávám.
Velikost je 2kk a balkón. Není to žádný luxus. Ale apartmány  jsou čisté a tohle místo je ideální!
Zamilovala jsem si to tady hned napoprvé. Jsem tu jednoduše ráda. Ani nevím proč. Když jsme tady byli před 3 roky poprvé, byla tady Naomi dřív než já a když přiletěla domů a já se balila, tak mi řekla: "Jak tě znám, tak to se ti líbit nebude." A líbí.
Je tady základní vybavení: lednička, pračka, televize, postel, stůl, židle, klimatizace a vybavení kuchyně, vysavač...
Co tu chybí? Mahitovi taková trouba na opíkáni chleba  a mě zrcadlo. Troubu jsme už koupili a zrcadlo taky!
No, už asi víc popisovat nebudu....
Pojďte dál, se podívat, jak to u nás doma na 2,5 měsíce vypadá.
Z balkónu koukáme na luxusní hotel Park Hyatt Tokyo.  
 
 
           
Stav ledničky je ok! Takže klídek.
A já se naučila, že nic není tak hrozné jak to na 1. pohled může vypadat...

1 komentář:

  1. Tak to už i já se hrozně moc těším na to, až si uděláme pořádně vychlazené léto, protože toto se nedá. Já hrozně nesnesu zimu a daleko raději mám léto, ale prostě to je někdy už moc no... Bez klimatizace si nedokáži představit ani krok :)

    OdpovědětVymazat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...