středa 23. září 2015

Recyklace oblečení


Baví mě móda a s tím souvisí nakupování oblečení, botiček a doplňků. Co ale když se vám už nějaký kousek omrzel? Nebo jste prostě koupily blbost, kterou jste si potom nikdy neoblékly? Já se snažím, abych se nepotřebného oblečení zbavila a ještě něco malinko utržila. A tak využívam co se dá! Na můj prodej jsem si oblíbila aplikaci Vinted. Potřebuju jenom telefon, trochu času a je to. Vyberu věci, co nenosím, nafotím, popišu a pak už čekám. Když se ozve zájemce, tak se domluvíme buď na osobním předání nebo poštovním zaslání, kterému ale předchází platba na účet. Pozor, nikdy ne na dobírku. 
Taky občas využíji Aukro, ale je na rozdíl od Vinted zpoplatěné. Jinak je to stejné.
Nebo co se týká opravdu luxusních značek a hlavně kabelek jako Chanel, Vuitton, Burberry, Dior, Prada...tak doporučuji na prodej-nákup pražský Luxury bag v Týnské uličce. Sice si za prodej berou provizy, ale máte to bez starostí a to se u tak drahých věcí vyplatí. Jenom si vyzvednete penízky nebo vám je pošlou na váš účet. To je fajn, ne?
A můžete si promyslet, co si zase koupíte nového!
A třeba se už budete víc snažit kupovat módu s rozmyslem a ne bezhlavě, prozože plné skříně nejsou pokaždé záruka, že mám co na sebe:)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...