pondělí 7. září 2015

Kašmírový poklad

V pátek jsem ukořistila skvělý svetr! Jeho krásná šedá barva mě hned padla do oka, a to složení... Hmmmm! Mňam!
Vlna a kašmír. A značka: Burberry! Takový luxus. Takže ten svetr jsem prostě nemohla nekoupit. A teď ještě kolik jsem za něj dala? Rovnou dvacku. Českých korun, protože jsem tenhle poklad vyhrabala v sekáči na výstavišti!!! 
Už teď vím, že tenhle svetr je můj nový(starý) miláček a že ho budu nosit až do jara.
Zatím jsem si s ním trochu pohrála  a zkoušela variantu s šortkama, který jsem si dovezla z Japonska. Ale to bych už zmrzla! A navíc v mým věku, řekl by určitě někdo. (Věk a lidi ignoruju už dávno, ale zimu nějak ne, hihi)
Ale jasná a jistá volba je s rozdrbanejma džínama ze Zary. Tyhle džíny nosím taky moc ráda. Kupovala jsem je už víc jak před rokem, ale zatím se neomrzely.
A zbytek proměn jistí zásoba botiček.
Kabelka: to je buď malá Chanel nebo velká Goyard.
A mám změnu vůně. Po dlouhé době jsem nevěrná Chanel Chance. Teď je to Lancome Trésor. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...