středa 9. září 2015

Do Japonska bosa

Pokaždé, když se vracíme z Japonska, vezu kufr bot... Nechápu to. A naposledy to bylo hodně výživné a těžké! Jak to? Můj botník nepřesahuje v průměru 25 párů bot. 
Což mám pocit je ok:) Já tady v Česku boty skoro nekupuju, proč se teda v Tokyu měním na botního šílence?
1/ mám malou nohu, 36 a to je japonská velikost
2/ obroský výběr, šokující a originální
3/ cena 
4/ sekáč Komehyo kousek od našeho bytu
Celkové oficiální skóre letos nakonec 8 párů botiček. Ne, vlastně 10. Ale psst. Ty  2 páry mám už přece dávnooo.
Většina úlovků pochází z obchodu Komehyo a najdete ho i na webu pod www.komehyo.jp
Asi největší radost  mám ze slaďoučkých růžových candy s mašličkou (Barbie), hodí se mi k jedné sukničce a potom z leopardích (jsem znamení lev) na straaašně vysokým podpadku. Wow.
Japonky se podpadků nebojí a nosí je všude a pořád, i v Disneylandu! Takže se tam snažím zapadnout" V Disneylandu jsem teda vyměkla a obula Nike, no jo:( nemám tréning jako ony.
Ale problém nastává tady doma v Liberci! 
Zachraňuje mě jedině návštěva divadla, večeře nebo selfie pro instagram... 
Zatím tu nejvíc nosím trendy babkovský "Birkenstocky" a teď došlo na lakovaný mokasíny. No, a ty podpadky!?!
Kupuju zase abonentku do Divadla F.X.Šaldy. Já tu kulturu prostě potřebuju!
Tak paaa teď už obutá Radana






Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...