sobota 19. září 2015

Nákupy v Praze

Nákupy v Praze, to byl vlastně pouze rychlonákup v Zaře Na příkopě. Nic víc nepotřebuju k radosti. Zkoušela jsem si lacláčové džíny a boty, které jsou hódně podobné botičkám od Valentina po kterých dávno pokukuju. Takže bylo rozhodnuto i když boty vlastně ale vůbec nepotřebuju....
Lacláče jsem zatím oželela, protože mám podobné, které nosím stále, přestože Mahito je jejich odpůrce:)
Ale ty boty! Ach, láska na 1. pohled. Potom už jsem ze Zary přecupitala vedle pokoukat do Pandory. Tam jsem si aspoň vzala nový podzimní katalog. Pandoru jsem si koupila teprve nedávno, protože jsem tím Mahitovi usnadnila problém, co za dáreček vybrat z pracovních cest.
Občas si ráda projdu i Pařížskou ulici, kde nasaju luxusní atmosféru a inspiraci.
Ale to je tak asi všechno.
A hurá na obídek nebo alespoň na kávičku. A to vám doporučím moje oblíbené Cacao na Náměstí Míru. Mňam!
Zmrzlinka Rafaelo je výborná!


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...