pátek 31. července 2015

Co na sebe do letadla?

Spoustu z nás teď řeší prázdninovou cestu a pokud poletíte delší let jak 3 hodiny je tu otázka:"Co na sebe?"
Moje rada zní: něco pohodlného a slušivého! A v čem je vám fajn.
Na dlouhou cestu ideální legíny nebo něco jako "elegantní" tepláky. 
Moje lítací outfity se skládají z více vrstev. Nikdy totiž neodhadnu, zda bude v letadle teplo nebo zima. Takže ideálně vrstvěte a určitě vemte s sebou do kabely šál. Já tahám svůj ošuntělý od Vuittona. Ale je tak skvělý, že už bez něho snad ani nevyletím!
Boty: nejpraktičtější by byly určitě nějaké žabky nebo sandálky, ale já musím mít prostě podpatky! A to i přesto, že vím, že mě budou nutit při kontrolach zouvat! Což je šílená otrava. Pro lenochy nic moc.
Kabelky: beru si malou a velkou. Letušky vás donutí velkou kabelu typu neverfull uložit nad hlavu. Takže v malé chanelce mám pas, karty, mobil a rtěnku;) a mám ji stále u sebe. 
Čtení: neberu. Nedokážu v letadle číst. 
Makeup: beru. I když je doporučované do letadla se nemalovat, tak já se teda maluju. Pouze si pod obvyklý makeup namažu nějaký hydratační krém. A snažím se pít po celý let neperlivou vodu a nepiju kávu (stejně mi v letadle nechutná)
Alkohol: s mírou a kvalitní ano.
Tak hezký let a krásné léto kdekoliv.







Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...