pátek 14. srpna 2015

Moje nová láska: Ještěd


V pondělí jsem měla narozeniny. 
A protože už jsme celý měsíc zpátky doma z Tokya, měla jsem nutkání někam vyrazit. 
A protože pod svícnem je největší tma, a já chtěla zůstat v Čechách. Zůstali jsme nakonec vlastně doma. 
Ale v oblacích, ne taky ne, skoro v nebi:) doma v Liberci na Ještědu.
Pokoje jsou po rekonstrukci a jsou i půlroku dopředu rezervované, ale my jsme jen tak  mrkli na booking.com a měli jsme kliku, jediné apartmá bylo volné. Bylo rozhodnuto. Zarezervováno. Za týden jedeme.
Hned v pondělí v půl třetí, kdy je check in jsme už stáli nedočkavě na recepci a drželi klíč od pokoje. 
Schody, které vedou k pokojům jsou celé z bílého mramoru a já měla pocit jako v ledové jeskyni. Venku jsou tropická vedra, ale tady je příjemně.
Na chodbě před pokoji jsou zavěšené známé ještědské houpací kukaně potažené chlupatinou. Rychle pohoupat a šup. 
Čeká nás pokoj číslo 5! 
Kuk z kukaně Radana




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...