pondělí 17. srpna 2015

Ještě Ještěd

Dnes je to přesně týden, kdy jsme nocovali na Ještědu. A byla to opravdu skvělá volba. 
Náš pokoj mě uchvátil svou vzdušností a velikostí. Apartmá je veliké 40 metrů. 
Moc se mi líbí i zvolené zařízení pokoje a barevné ladění v krémových tónech.
Je zde  dostatek křesílek, dokonce i houpací křesílko! Báječné.
Úžasné veliké kruhové zrcadlo jsem jako maniačík seffie ocenila moc. 
Koupelna a záchod jsou taky v pohodě.
V apartmá jsme měli dokonce 2 televize, ale já byla pořád přisátá u jednoho z 8 okýnek a očarovaně koukala na panoramata:)
Na krásné posteli jsme se vyspali do růžova, sněhobílé povlečení je stejně nejlepší, mám ho nejraději i doma!
Ráno jsme sledovali východ slunce přímo z postele. 
V hotelu se těším a jsem zvědavá na snídani. A snídaně na Ještědu, v oddělené časti restaurace, probíhala v klidu a pohodě.
Švédské stoly se sice neprohýbaly zbytečnostmi, ale vše bylo na pohled čerstvé a kvalitní. Espresso a cappucino lahodné, což u snídaní není pravidlem.
Já jsem spořádala 2 volská voka a výborný celozrný chléb s máslem. Na výběr byla ale i šunka, sýr, zelenina, teplé párky, slanina, jogurty....A i láhev hruškovice s plátky hrušky, vtipný nápad. Oceňuji.
Také jsem neodolala a ochutnala jsem vynikající borůvkový koláč. Mňam. Snídaně teda taky bez chybičky. Takže sečteno podtrženo Ještěd ano!!!
A příště nás čeká poslední díl miniseriálku o Ještědu. Večeře....

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...