úterý 4. srpna 2015

Sluneční brýle

Miluju sluníčko! Miluju sluneční brýle! A mám malou sbírku brýlí, kterou vám chci ukázat. 
Začínala jsem sluneční brýle nosit z nutnosti, aby mi pomohly přežít sennou rýmu, ale teď už bez slunečních brýlí nevyrazím z domu! A líbí se mi s nimi dolaďovat celkový outfit.
A právě v létě je to nejenom módní doplněk, ale hlavně důležitá ochrana pro oči.
Já můžu aktuálně vybírat ze 4 variant:

1/ velké Céline, takové nosila Aundrey Hepburn, ty jsou moje jednička

2/ pilotky Dolce&Gabbana

3/ wayfarerky Ray Ban senza klasika

4/ Burberry, ty jsou už trochu out

A příště ještě doplním letní propriety o klobouky:)





Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...