čtvrtek 12. března 2015

Vlasy, vlasy a zase vlasy

Někdo stále řeší postavu, jiný pleť..
U mě jsou to vlasy: buď jsou příliš krátké nebo zase když už délka dobrý, tak jsou ale šíleně zničený... Barva je příliš bílá nebo zase žlutá, když už barva jde, tak je zase potřeba dobarvit odrosty. Šílený neverending story!!!
Včera jsem byla u nejlepší kadeřnice a mám vyhráno?!? Ne! Je těhotná a půjde na mateřskou;) nejsem to ale smolař? Hahaha:)))
Jinak jsem vám nafotila moje nejmilejší produkty, které opravdu používám, protože mi vyhovují. Mám lety osvědčenou značku Goldwell, která mě připadá, že opravdu funguje i na moje zničené vlasy stálým barvením. 
Vlasy si myju většinou 2x týdně a nechávám je volně schnout. Dosuším fénem a kulatým kartáčem a hotovo.




Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...