sobota 21. března 2015

Novinka: 1. blešák ve Varšavě








Ve středu jsme se s mojí kamarádkou Milenou zůčastnily 1.blešího trhu v Kině Varšava. Blešák byl tématicky zaměřený na módu a doplňky. To jsem si nemohla nechat ujít! Blešáky miluju. Ale tentokrát to byla premiera i pro mě. Já prodávala...Měly jsme s Milenou spolu napůl zamluvený stůl a byly jsme překvapené, jak moc lidí dorazilo. 
Já jsem nabízela hlavně starou, skoro starožitnou bižuterii. A musím řict, že jsem prodala velkou hromadu! Taky jedny šaty z Japonska:)
Byla tam neskutečně skvělá atmosféra a nikomu se nechtělo domů...ani nám s Milenou.
Také jsem si ale odnesla úžasné retro kombiné a jedno triko:)
Myslím, že příště si tuhle fajn akci, určitě zopakuju.
A děkuji za všechny fotky panu fotografovi Karlovi Kašákovi.




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...