úterý 17. března 2015

"Nové"kalhoty od Michaela Korse

Kdo mě zná, tak ví, že se ráda oblékám.
Ale problém tady v Liberci je, kde sehnat něco zajímavého, originálního, z kvalitního materiálu a neotřelého?!
Když jsem pracovala v Naivním divadle, tak jsem se od herců naučila prolézat sekáče. A od té doby jsou věci ze sekáčů mým hlavním základem šatníku. 
Tyhle úžasný kalhoty jsem naposledy objevila v sekáči v Pražský. Vyšly na dvě stovky:)
Jsem taky ráda, že nejsou konečně černý, tuhle camel barvu mám taky oblíbenou. Perfektě se kombinuje s tou mojí černou. A je to taková klasika, která je nesmrtelná. 
Hned jsem si je natáhla a teď jsou moje oblíbené;) 







 

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...