sobota 28. března 2015

Jak nakupovat v sekáči


Jak z legrace říkám: miluju sekáče a Pařížskou:)))
Ano, jsem příznivkyní sekáčů. A ať chci nebo ne, narazím ne ně všude...
V Liberci mám právě teď oblíbený dole v Pražský nad Baťou, v Železný ulici a kousek pod nemocnicí ve dvoře.
Ale jak v second handech nakupovat?
Jak najít něco zajímavého? Originálního? Kvalitního?
Spousta kamarádek mi říká, já nikdy nic nenajdu...jak ty to děláš!
No, mě to připadá snadný: 
1/ musíš mít tu správnou náladu na nákupy a dostatek času
2/ nenechat se odradit mnohdy nepříjemným zápachem a prachem, občas je to fakt humáč, ale jde o zvyk
3/ v obchodě se zorientovat, nevzdat to hned, prostě hrabat, nechat se pohltit
Já se soustředím v první řadě na MATERIÁLY. Miluju hedvábí, vlnu, kašmír, denim, krajku nebo tyl a nefalšované retro kousky.

 
VZORY: jednobarevné, puntíky, květinky, pruhy....
Také jsem si všimla, že mám podezřele dost věcí ze sekáče stejných značek-značky River Island, Zara, HMko, GinaTrikot, Forever 21 
Takže oblíbené ZNAČKY fungujou jako spolehlivé vodítko:)

Oblečení ze sekáče většinou nezkouším. Přeci jen je lepší je hned doma vyprat! 
Ale vždy si je pořadně prohlédnu! Nevypratelné fleky, rozbité zipy, díry, vytrzená oka, bez lítosti nebrat, pokud nejsi skvělá švadlenka a to já teda nejsem:( =KONTROLA
Také si nekupuj zbytečnosti. 
Vždy se zeptej: budu to opravdu nosit, vezmu si to hned zítra na sebe? Odpověď typu: to bude super na doma, znamená ne! Nekupuj do zásoby. To je na nic.
Je to jenom kus hadru.
Až ty sama mu vdechneš svou osobností život. To oblečení pouze podtrhne tvůj styl. Chceš tím přeci něco vyjádřit! Vytěž z něj maximum.
To už je na tobě, každý jsme originál, ale mnohým se líbí podobné věci.
Inspiruj se, ale přitom zůstaň svá, provokuj, ignoruj, bav se!
A to je móda:)

Takže ostych stranou a útok na sekáče!






Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...