pondělí 15. září 2014

Moře je moře

Prázdniny skončily a na to jsem čekala!
Kam se vydáme?
"Já ci mořééé."
V pondělí jsem zkoukla nabídky last moment u Fischera, v úterý všechno přes internet vyřídila a ve středu jsme již odlétali. 
Cíl naší cesty Jižní Španělsko. Pobřeží Costa de la Luz.
Hotel měl krásný bazén, ale já jsem si v něm pouze smočila nohy. Protože moře je moře! Takže hurá...
Denní program byl stále stejný, ale my byli spokojení. Nic jsme nepotřebovali.
Jenom my dva a moře.
Měli jsme 2 oblíbená místa:
Divokou pláž, kde nám stín poskytla "naše" borovice. 
Nikde nikdo...
Ani plavky nebyly potřeba.
Na druhou luxusní pláž jsme museli lodí, ale pro změnu zase poskytovala luxus s šampaňským a lehátky. Tak jsme to střídali.  Já si zamilovala tu první a Mahito tuhle.
Lenošení nám šlo dobře.
Naše oblíbená kavárnička, kam jsem já chodila na pivo a Mahito na kávu.
Z pláže jsme odcházeli až před osmou večer. A co se mě týče, nejraději bych tam i přespávala.
Chodili jsme na dlouhé procházky, blbli jsme. Skákali jsme a plavali jsme nebo ne. Váleli se v písku, sbírali jsme mušle a nic víc jsme nepotřebovali....
Já chci mořééé...
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...