neděle 14. září 2014

Nedělní outfit pro lookbook

Tak po prázdninách v Andalusii jsem potřebovala nový outfitík pro lookbook.
Naštěstí jsem přemluvila Naomi a provedly jsme expres focení před jejím odjezdem na intr do Prahy.
Oblékla jsem si konečně svou narozeninovou bundu. Teď je už počasí, kdy ji budu moct nosit denně. 
Kupovala jsem ji v létě v Zaře, je kožená,velikost XS. Stála nehorázných 5 tisíc, ale pohotově jsem využila, že to bude ideální dárek k mým srpnovým narozeninám.
Hlavně jsem po ní tak moc a tak dlouho toužila! 
Boty jsem si "vypůjčila" od Naomi. Přivezla si je před měsícem z Japonska.
No, a samozřejmě vás nezklamu: šatičky jsou ze sekáče, ale překvapko: také značky Zara. 
A co ještě....No, moje milované sluneční brýle Céline. Bez nich nedám ani ránu.
A možná jste si všimli: máme novou ložnici....,
Tak hezkou neděli
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...