neděle 21. září 2014

Lookbook: šaty na nedělní oběd

Miluju nedělní rána a dopoledne.
Mám pocit svátečního dne. Když jsem byla malá, chodili jsme na nedělní oběd k moji milované babičce. Vezmu si tedy nedělní šaty. A boty.
Sváteční. Ty nejlepší.
Legračně je všechno, co jsem si vybrala, z Japonska. Šaty jsem koupila vloni na podzim pro Naomi, ale nelíbí se jí. Je fakt, že obě dvě máme dojem, že šaty přidávají kila! A tak jsou prostě v nelibosti. A botičky si Naomi přivezla z Japonska tyhle prázdniny. Ty jsou super, o ně se zase pereme.
Mahito se mě stále dokola ptá:
Co znamená slovo outfit? A já stále trpělivě odpovídám: Všechno, co je viditelné. Komplet naše slupka. Nejenom oblečení, ale i boty, kabelka, punčochy, spodní prádlo, vlasové doplnky, pokrývka hlavy, bižuterie...
A co by potom byl infit? No, nic.
Někdo oblečení podceňuje, ale já ze zkušenosti vím a opakuju z písničky Jaroslava Ježka: šaty dělaj člověka. 
Krásnou neděli 
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...