pondělí 6. února 2017

Liberecká zima-boty


Jaká je v Liberci zima?  "Vy se máte, to musí být jako v pohádce."
Takhle to často slýchám od svých velkoměstských známých. 
Ano, pár dní je ten sníh skutečně nádherný, ale pak přijedou technický služby se solí a je to pohroma. A navíc pokud chodíte rádi a hodně pěšky, tak je to občas dost o hubu a o boty určitě.
Ráda se halím do milosrdných oversize kabátů, nasadím kulicha a rukavice a nemusím nic řešit... ale už se začínám opravdu těšit na jaro.

Základ zimy v Liberci jsou teda určitě dobrý boty a potom také péče o ně.
Já nedám už dlouhá léta, nebo zimy dopustit na černý Timberlandy. Dokonce už mám druhý úplně stejný. A tyhle mám už třetí zimu. Kupuju si je ve slevách vždy na jaře. To stojí o 50% méně. A to je good price:)
Jsou kožený, a tak musím denně bojovat s prosolenýma mapama, tak dokola čistím a krémuju. 
Vy, kdo mě znáte, víte, že ke mně podpatky tak nějak patří... Ale v zimě si je užívám jen v divadle nebo na plese.
A když je opravdu nejhůř a venku je to příšerné skupenství směs soli a vody, tak se osvědčí jedině holiny, ale pozor! Nesmí mít klouzací podrážku...
A teď už k novince v mém botníku: zlákaly mě také australský UGGečka, ale ne ty válenky, těm zatím odolovám... Ale mokasíny bačkůrky. No, ale zatím jsem je teda ještě nikde venku neměla, protože to by byl jejich definitivní konec:))) 
Takže čekáme na jaro.... 

 
 
 
 
 
 Vaše jaro vyhlížející Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...