neděle 7. února 2016

Malá rekonstrukce

Kdo mě zná, ví, že mě baví rekonstrukce bytů a domů všeho druhu.
Naposledy jsme se tady doma vyřádili asi před 5 lety s celým domem a vzali to od střechy až po sklep a to doslova. A při tom jsme se skamarádili s mnoha skvělýma lidma různých profesí.
Firma Stavrekol z Mníšku u nás odvedla hodně dobré práce a si už zvykla na moje "designerské" výstřelky. A dohromady jsme skvělej tým!
Tentokrát jsme se pustili jenom do výměny dlažby v předsíňi a chodbě a vzali k tomu i záchod... Původně jsme plánovali vyměnit jenom 15 metrů dlažby. A takhle to dopadlo. Škoda, že jsem to nestihla vyfotit před:( 
Nejhorší pro mě je bourací fáze, kdy je prach prostě všude. Jakmile ale je tohle za mnou, začíná moje fantazie pracovat a vymýšlím si a zdržuju....Když jsme poprvé vybírali v Siku závěsné wc, tak jsem objevila skvělou dlažbu a ihned zavrhla tu definitivně vybranou. Podobně to bylo i se záchodem.
V Siku jsme potom byli denně. A musím říct, že Siko jo. 
A abych jenom nechválila: instalatér byl šlápnutím vedle. Nainstalovanou a zazděnou nádržku wc, jsme museli vybourat a snížit o 4 cm. Protože jinak by byl záchod moc vysoko 48 cm. Ale trvala jsem na tom a byla jsem za nekompromisní paní.
Náladu nám spravil dlaždič pan Tomáš, skvělej profik a mistr svého řemesla.
No, nakonec se to rozjelo a byla z toho práce na 3 týdny:) a přiložili jsme ruku k dílu i celá rodina....
A včera jsme si vyzvedli reklamované prkýnko, které prasklo hned při instalaci a tak už je fakt hotovo! Doladit a dodekorovat:
Lampu jsem měla vyhlídnutou v bazaru u pana Čeřovského. Zrcadlo snesli z půdy, písmena RM, z Tokya z obchodu Conran shop, čekala na svou příležitost.
Máme z výsledku dobrý pocit a tak pomalu spřádáme plány na rekonstrukci koupelny. Ale teď se musíme trochu zmátožit....


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...