neděle 21. února 2016

Čerstvě natřeno!

Jednou z činností, kterou trochu umím je natírání, lakovaní, malování.
Ráda vracím starým krámům na vyhození život a tohle přesně ono.
Objevíte starou skříňku, nebo třeba oprýskaný rám a stačí vám plechovka barvy, štětec! Já už jsem vybavená na úrovni a tak si připravím ze sklepa starý karton, hadr, musí být stálobarevny a šmirgl.
Doma mám teď nejvíce ráda bílou barvu. 
Stěny jsou vymalované bílou otěruvzdornou barvou.
Podlahy máme původní smrkové palubky ty nám brousili a olejovali super profesionálové: Kluci z Krknoš. Přes zimu pracují u vleku a mimo lyžařskou sezónu podlahaří!
Vídáme se jednou za 2 až 3 roky, protože podlaha se musí přeolejovat a zaleštit. 
A teď už přicházím na řadu já jako natěrač amatér.
Nejvíce ze svých natěračských pokusů jsem hrdá na komodu v hale.
Je to obyčejná skříňka, která byla v přírodním dřevě. Ale to už se mi nelíbilo a nehodilo, tak jsem vzala bílou barvu na radiátory, která zbyla a natřela 2 vrstvy. Mezi natíráním jednotlivých vrstev je důležité počkat, další vrstvu natírat nejdříve až druhý den. No a poslední závěrečný nátěr komody jsou šedé šmouhy.
Jednoduché. Hlavě: Nesmíte se bát!
Holky, kdo má zkušenosti s lakováním nehtů, má výhodu. A to myslím vážně:)
Dál jsem už tady natřela zrcadlo, okenice, stůl, židle, zeď na záchodě, květinový stolek, venkovní lavičku....
Poslední natírací kousek je bílý věšak do chodby. A zase 2 až 3 vrstvy bílého hammeritu na kov a hotovo!


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...