úterý 25. srpna 2015

Mahito a Ještěd

Večeře na Ještědu byla mou narozeninovou večeří. A byla to fakt romantika jak z filmů na Primalove:), které tak miluju.
Ještěd a Mahito se skvěle doplňovali. A Mahito nenechal nic náhodě, byl připraven! 
Překvapení čislo 1/
Šampaňské na pokoj
Jakmile jsme se ubytovali a rozkoukali a už chtěli jen obdivovat panoramata z okna, ťuk ťuk: hotelová služba s lahví šampaňského. Skvělý překvápko...bublinky já ráda
Tím pádem jsme se trochu opozdili na večeři. Stůl byl pro nás krásně nachystán. Servis perfektní. Objednali si a bác...
Překvapení číslo 2/
Doplňkový dáreček
Narozeninový dárek jsem si totiž už vybrala dopředu v Japonsku, praktická žena.
Ale Mahito romantik mě potěšil krásným rámečkem s naší společnou černobílou fotkou. 
A pak už jsme se věnovali jídlu. Mahito si pochutnal na vepřové panence a hranolkách. Já jsem si dala klasiku smažený sýr, blaťácké zlato a brambory. A obojí byla skvělá volba. Byli jsme spokojení. Jenom mě mrzí, že jsme osobně nepoděkovali šefkuchaři. Ale slibujeme si, že se na Ještěd vrátíme. Třeba bez přespání, ale alespoň na skok!
Protože nám Ještěd učaroval.
Po večeři jsme si zašli do baru na skleničku a potom už rychle do postýlky.
Překvapení číslo 3/
Ranní východ slunce
Normálně se nebudíme, ale 10 minut před východem slunce, jsme se oba naprogramovaně vzbudili. Proč? Protože východ slunce jsme sledovali se zatajeným dechem a uvědomili si, jak je život krásný! A že bychom ho měli žít a neflákat, protože stojí za to! Vždycky.
A to nejkrásnější překvápko nakonec:
Naomi a Ondra přijeli na skok! Ahooooj












Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...