sobota 8. srpna 2015

Mít či nemít klobouk?

Hned po brýlých mám ráda klobouky.
Takže já odpovídám: klobouk ano!
A v létě je pro něj příležitost jako stvořená.
Na léto jsem si pořídila hned dva klobouky. A navíc klobouky jsou nyní opravdu in:)
Ale z té obrovské nabídky, co v Japonsku mají v obchodech, bylo hodně těžké vybírání. A tak jsem si nakonec vybrala jednoduchý klobouk nazývaný fedora, v přírodní barvě s černou stužkou. 
A druhý je spíše klobouk čapka. Ten jsem čapla na blešáku, kde jsem se ani neviděla, jestli mi sluši... Ale protože byl za 100¥ ( 20 Kč), tak jsem to musela risknout. A risk je zisk. Ráda ho nosím.
Klobouky jsou na léto potřeba, chrání naši  pleť a vlasy před sluncem.
A jaký klobouk si pořídit? Takový který vám sluší a sama se v něm cítíte skvěle a nestydíte se.
Ale zasádně: do ničeho se nenutit. Každý není kloboukový typ. 
Každému sluší něco, ale ne všechno.
Takže zkuste to. A třeba zjistíte, že klobouk ano!




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...