pondělí 28. dubna 2014

Pat a Mat

V našem milovaném domečku, který byl postaven již v roce 1927 stále něco kutíme.
Mám ráda nakupováni v Ikea a po blešácích a bazarech. Mixuji různé styly. Ale s mírou. Nechci mít byt plný věci.

Nákupy v Ikea máme rádi:))) 
Při svém posledním pobytu v Tokyu jsem měla možnost poblíž našeho apartmánu na Shinjuku, často navštěvovat obchod CONRAN. tady

Ráda jsem se tam občas vypravila inspirovat a vyhlédla si do ložnice domů bílý budík...






Doma: trůní na poličce vedle postele
Nejraději bych si koupila i toto červené kolo.
Určitě by mi slušelo....
Spoustu polštářku, jo to můžu...příjemné váleníčko
  Nápad na obrázky: zarámování černobílých fotek, zatím ještě čeká na realizaci.
       Ale moc se mi líbí.

A když jsem uviděla tyhle lampy, které se mi zdály povědomé, tak mě něco napadlo:
  
Lampa mi nápadně připomněla plechový květináč na orchidej z Ikea, který máme doma:)
Takže jakmile jsme se vrátili domů, tak jsme se pustili do výroby 2 lampiček na půdě.
Koupili jsme tedy 2 nové květináče v Ikea po 99 korunách. Potom ješte kabel. Mahito mi vyvrtal vrtačkou dírky, protáhl kabel a zapojil a lampy jsou na světě.
Nic složitého a nic drahého a výsledek myslím super.
Při rozsvícení vytváří stínitko zajímavé efekty....
Aaaaaa. Je to!
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...