sobota 26. dubna 2014

Víkendový dezertík



dezert v hotelu Park Hyatt Tokyo tady
Rádi mlsáte? Já moc. A nejvíc miluju japonské dezertíky,
které jsou krásné už jen na pohled.
obyčejněší dortíky v kavárničce v obchod'áku ODAKYU tady

Já mám sladké moc ráda:)
Samozřejmě,  že ne pořád a všechno. Jsem už vcelku vzorná a takové ty naše české tradiční a vynikajíci, ale hrozivě kalorický a tedy i nezdravý zákusky jako věnečky, větrníky, indiánky, špičky, punčový řezy, jsem nahradila lehčimi dezertíky.
Zkuste náš oblíbený pohár.
Potřeba je jenom: zakysaná smetana, nemusí být light, vanilínový cukr a ovoce, které máte rádi. Smetanu promíchám podle chuti s vanilinovým cukrem. Na dno nějakých hezkých misek nebo sklenic dám čerstvé ovoce. A je to.
A pokud máte, tak lístek máty nebo medunky na ozdobení.
Já mám nejraději variantu jahody<3

Přeji krásný a sladký víkend<3
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...