pátek 25. dubna 2014

Kam ve čtvrtek? Galerie! Lázně! Zadarmo!



Dnes vám nabídnu návštěvu nově zrekonstruované  a přeměněné budovy bývalých lázní na GALERII. 
Čtvrtek zde hraje prim: každý čtvrtek je zde vstup zdarma. A to je fajn. A to je motivace. Za ušetřené peníze si můžeme nad kávou v zdejší kavárničce Art Cafe podebatovat o tom co se nám líbilo či nelíbilo nebo o úplně něčem jiném;)
A navíc právě ve čtvrtek je otevřeno až do 19 hodin. Takže i po práci nebo škole je dost času...
Stálá expozice je přestěhovaná a já si nejvíce zamilovala obraz od Josefa Čapka DETEKTIV. Že by přímo Hercule Poirot? Můj oblíbený belgický detektiv? 
Jinak je zde velké množstvi obměňovaných-současných expozic. Mě se líbili Plavci.
Pamatováno je i na rodiče s dětmi. Pro které je tu tvořivá dílnička.
Vypadá to, že Lázně vstaly z popela a budou příjemným místem, kde se můžeme cítit dobře a ještě do sebe nasát umění. A toho je v Liberci stále  a stále málo.
Já obdivuju krásně zrekonstruované interiery, vím co to obnáší na vlastní kůži.
Takže poprvé jsem se na exponáty moc nesoustředila. Když bude pršet i příští čtvrtek, tak si to vynahradím:) 
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...