pondělí 7. listopadu 2016

Oblíbený PODzimní outfit

 
Podzimní počasí nás nutí se postupně halit do více a více  vrstev, balíme se do teplejších svetrů, tlustších punčocháčů, chlupatých čepic...
Ale pozor ta pravá zima ještě opravdu nedorazila, myslím tím ta kalendářní. Tak bychom to neměli přehánět a nechat si ještě rezervu.
V Tokyu se mi líbí, že podle oblečení na ulicích jasně poznám, co je za roční období. Prostě japonci ukázněně dodržují sezónní dresscode.
Tady u nás v Čechách mi připadá, že lidé nemají oblečení na podzim nebo jaro, ale rovnou pouze
na zimu. Ano, je tady v liberecké kotlině sychravo a vlezlo, ale už v září lidé nosí po městě oblečení jak na lyže. A to mě štve. Uniforma pro Liberec: bunda péřovka, sportovní zimní boty a baťoh...
Já si podzim chci užít i v šatníku. Pohrát si, kombinovat doplňky a vypadat žensky. Tento podzim jsem si oblíbila minimalistický kabát s tříčtvrtečníma rukávama. Je to značka Body Dressing Deluxe. Materiál je 90% vlna, žádná syntetika, takže i zahřeje. A protože má krátké rukávy, nosím pod něj huňatý svetr a líbí se mi jak ty rukávy čouhají ven.
Kabátek jsem si koupila loňskou zimu v Tokyu. A nelituji. Kombinuji ho se slim nebo ripped džínama, legínama, sukní. Boty měním podle situace. Kabelku vezmu buď velkou černou nebo menší.
A když prší, celý černý outfit krásně rozsvítí kostkovaný deštník Burberry. 


 
      
A když budete zmrzlí a naštvaní, protože venku je přeci jenom zima a tma celý den,
tak já se zahřeju hned, že upeču skvělý podzimní koláč a k němu čaj s rumem nebo se rychle ohřeju v příjemné kavárničce a je mi skvěle!!!
Dobrou chuť a mějte fajn podzim jak má být!
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...