neděle 27. listopadu 2016

Jak nekoupit adventní věnec


Dnes je 1. adventní neděle. A to mě skoro vždycky vyděsí, že za chvíli už tu jsou vánoce a co všechno ještě nemám...výzdobu, dárky, cukroví, umytá okna!
A to si každý rok slibuju, že to nenechám jako vždy 
na poslední chvíli před Štědrým dnem. 
Výzdobu si ale užívám. Miluju svíčky, světýlka a ten lesk a třpyt. Ale nezapomínám: méně znamená více.

Letos nám s Mahito učaroval krásný elegantní věnec v kavárně Kytka, kde je spojená výborná kavárnička s nádherným květinářstvím. Doporučuju, mají výboré kapučíno.
Minulý týden jsme se tam v neděli vypravili procházkou na kávu. Zamilovali se do věnce, ale já jsem ho nechtěla hned koupit, když nejsme autem. 
A taky jsem nechtěla tolik utrácet...věnce jsou krásné, ale přpravte si okolo 600 až 800 korun.
Předvědčila jsem Mahito, že druhý den pojedeme autem a koupíme ho. 
V pondělí už věnec nebyl!
Skoro jsme se kvůli tomu pohádali a Mahito mi to vyčítal půl dne. Proč dal na mě a nekoupili jsme ho hned. Vypadal jako malý kluk, kterému nekoupili hračku. Až mi ho bylo líto.
Druhý den Mahito odletěl do Paříže a tady nastala moje chvíle!
Na facebooku jsem uviděla skvělý nápad i s návodem, jak vyrobit věnec z kouliček a obyčejného drátěneho ramínka z čistírny.
Tak Mahito překvapím! A ušetřím určitě spoustu peněz!
Nakoupila jsem v Levné knize 3 balíčky koulí. 170 kč
Samozřejmě nestačily. Na věnec je potřeba opravdu hodně koulí. To tam nebylo! Takže pokud byste se chtěli pustit do tvoření, budete potřebovat tak minimálně 60 koulí.
Ramínko rozmontujete a pokusite z něho vytvarovat kruh. Uf.
A potom už navlékáte jako korálky. A já skončila u adventního náhrdelníku...
Druhý den jsem dokoupila další koule. Tentokrát obří balení za 230 v Kik. A to už stačilo.
Dost jsem se zapotila při závěrečné fázi, kdy se věnec spojuje, to byly potřeba konbinačky a nakonec i Mahitova pomoc.
Ale od včera večer již slavný věnec visí na dveřích a mám z něj radost. Mahito sice nedostal, co chtěl, ale tak to občas chodí.
 
 
 
     

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...