středa 20. května 2015

New bag Goyard

Moje zbrusu nová kabelka je z dílny francouzské firmy Goyard. Typ Sant Louis, barva bílá. Velikost GG. Největší.
Kdo mě zná, ví, že jsem zatížená na kabelky. Nemám jich moc, ale sázím na kvalitu a značku. Nyní vlastním ve svém kabelko-parku celkem 4: 
malou klasickou chanelku s řetízkovým uchem, velkou černou koženou Dior, střední Vuittonku béžové barvy a teď nově tuhle obří Sant Louis od Goyardu.
Tahle firma v Čechách není k dostání.
Již delší čas jsem si přála velkou lehkou kabelu, do které se mi vejde i nákup. 
Rozhodovala jsem se mezi touto a Vuittonkou Neverfull, která je hodně podobná této.
Nakonec zvítězila, pro svou u nás v Čechách neokoukanost, bílá Goyard.
Zatím ji krátce testuji a je fakt super, díky skvělé vychytávce,malé kapsičce, peněžence je úžasně praktická.
A když máte k velké kabele i šaramantního a silného nosiče v podobě Mahita. Tak to je ta nej kombinace.




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...