neděle 11. září 2016

Blog plus


Chystám pro vás překvapení: poslední dobou jsem moc na blog nepřispívala, a to proto, že jsem přemýšlela a stále přemýšlím, co by jste rádi četli, co by vás mohlo zajímat  a jestli to moje psaní má smysl. Jak blog vylepšit.
V Japonsku jsem měla spoustu námětů a materiálu a taky času. 
Tady doma v Čechách už je to úplně normálka a moc se mi nechce psát dokola o mých módních outfitech, vaření, domě a zahradě. I když to je moje parketa.
Často s Mahitem probíráme náměty.
Mahito mi do psaní a focení občas kecá:) Je taky první čtenář. Kritik a povzbuzovač. A když lítá po světem, rád si čte, co je doma nového...a tak jsem ho vyzvala, a on na to určitě čekal, aby teda taky něco napsal... Aby se stal mým blogovým parťákem. A je to!




K blogu Radana Adachi se připojí taky Mahito. A bude tady se mnou, s náma. A o čem bude psát? A jak bude psát? To se brzy dozvíme....

Radana plus Mahito

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...