pondělí 18. července 2016

Novinky v šatníku, SALE


Musím napravit dlouhou pauzu v mém módním okénku a podělit se s vámi, co jsem si konečně koupila nového!

INSPIRACE
 


Tady v Tokyu mě móda nejvíc baví. Lídé jsou odvážnější, hravější a nikdo nezůstáva koukat na jakýkoliv úlet s otevřenou pusou. Svoboda!
Tady čerpám nejvíc inspirace. Tolik podnětů, všude kolem, stačí vyjít na ulici. Takzvaný streetfashion, móda ulice, móda normálních lidí je pro mne tady velkou inspirací.
 



Také si ráda projdu zdejší krásný luxusní drahý obchodní dům ISETAN, který je plný posledních trendů. Důležité. Trendy bychom měly my ženy znát. Ale potom se rozhodnou, co ano a co ne. Řídím se svým stylem. Co mi sluší, co se mi líbí, materiálem, cenou...to jsou pro mě hlavní rozhodující kritéria.

WISH LIST

Většinou do Tokya jedu s plánem, wishlistem, co budu hledat. Ale tentokrát jsem měla jenom dva  body:
1/ bílé kecky. 

Trochu jsem myslela na značku Nike nebo Reebook. Ale když jsem hned po příletu uviděla tyhle bílé krásky, v Isetamu, tak jsem je už nepustila z hlavy. 


2/ sluneční brýle
 
Asi jsem trochu maniačka na sluneční brýle. A už vloni jsem se zamilovala do skvělých od Diora. Ale 12000 za brýle jsem dát nechtěla. 

A musím se pochlubit, mise splněna!

NAKOUPENO
Minulý týden začaly v Isetanu veliké sezónní slevy a tak jsem neváhala a boty koupila.
V mém oblíbeném pětipatrovém luxusním sekáči jsem natrefila na brýle! No, tomu se říká klika.
   
 
Tak se mějte moc hezky a užívejte prázdniny a léto!
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...