neděle 10. července 2016

Česko-japonská recyklace


Prestože je naše bydlení dočasné, v japonsku se takovému krátkodobému pronájmu říká weekly maison, tak mi to nedá a vylepšuji a dekoruji...ladím alespon detaily.
Koupila jsem pár drobností, hezké skleničky, hrnečky, koupelnový kobereček.
Ale zase většinu věcí tu budu muset nechat, takže se snažím o výhodné nákupy. Bleší trhy jsou zaměřené převážně na skorostatožitnosti, hračky a oblečení. Ale na konci minulého pobytu jsem objevila zajímavý krámek. No, spíš obchod. Jmenuje se příhodně Recycle Garden.
A věděla jsem, že se vrátím...


Obchod má 2 patra a prodáva se zde snad všeho. Trochu mi to připomíná postavu, kterou hrál Jaromír Hanzlík, Slavnosti sněženek.
Pořídit se dá vše možné. Od kol, ledniček, praček, počitačových her až po nové věci, pravděpodobně ze zrušených obchodů, které by jinak skončily na skládce.Takže ideální šance pro mě...hned bych si koupila třeba kolo! Ale ptotože se v Japonsku jezdí vlevo, tak mi to přijde hrozně nebezpečné, i když přecházím silnici, tak koukám na špatnou stranu.

No, náš apartmán je vybaven vším, třeba i rajskůkrem, to je takový hrnec podobný fritovacímu hrnci, ale vaří se v něm rýže. A ten jsme tedy nikdy ani nevytáhli ze skříňky. 
Naopak postrádáme takovou malou troubu na ranní toustíky. My ji říkáme "Čín",protože, když je toust teplý, tak trouba cinkne, a to je japonsky "čin".

Protože pro nás je snídaně základ, tak první co prostě jdeme dokoupit je tahle trouba, rok co rok.
Ale ty toustíky jsou potom mňam!
A můj požadavek je ryze ženský, chybí mi tady zrcadlo. Takže to jsme taky koupily, ale tentokrát na mě čekalo v Recyclu. Sice se mi moc nelíbilo, ale stálo jako 2 kafe (200kč), takže bylo rozhodnuto. Bereme. A dál se uvidí..
  
A už je doma. No, není to tak hrozný... To zrcadlo myslím!
Ale když jsem uviděla v papírnictví lepící pásku, tak mě popadl záchvat tvořivého nadšení.
 
   
Mám radost, že se to vcelku povedlo. Doma bych to sice určitě natřela na moji milovanou bílou, ale tady jsem se musela krapítek přizpůsobit.
Co říkáte?
Dnes je neděle, tak to byl tradiční Receptář nápadů.



Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...