neděle 17. ledna 2016

Velký průvan

Naomi má skvělýho kámoše Petra. A ten ji pomohl vytřídit 2 velké pytle oblečení. Řídil se heslem: rok jsi to neoblékla, tak šup do pytle! Takže jsem později o patro níž převzala tak 50% Naomi šatníku, něco jsem hned dala do pytle pro kontejner na textil, asi 10 kousků jsem "zdědila" a zbytek jsem se rozhodla zpeněžit. 
A protože mi přijde nejjednodušší mobilní aplikace VINTED, pustila se do toho: 
1/stáhnout si aplikaci Vinted, zaregistrovat se, pokud používáte facebook je to propojený a můžete se přihlásit jednoduše přes facebook
2/ začit fotit, ja fotím mobilem a hned pokračuju popisem/oblečení si připravte: vyprané a vyžehlené, prohlédnuté případné vady./ 
3/ počítejte s nejenom příjemnou komunikací, lidé jsou různí, dále častou kontrolu bankovního účtu-pokud se najde kupujíci, stále se neradujte, dokud kupující nezašle penízky, nic to neznamená....
4/ dorazila platba, tak a jdu balit- nakupte si různé velikosti bublinkových obálek. Pošlu kupujícímu info o přijaté platbě a ještě týž den nebo druhý den běžím na poštu
5/ hura! Akci považuji za uzavřenou, a pokud se kupujíci ozve, že třeba šaty jsou super a moc se jí líbí, tak mám opravdovou radost a jdu nakouknout do skříně, zda tam něco nenajdu....
A kolotoč se opakuje:)




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...