pátek 22. ledna 2016

Mahito na skok (na) v ULICI

A je to tady! Mahito se odvážil před kameru. Opustil svou tradiční pozici za kamerou a zkusil si jaké to je být hercem. Když Mahito dostal nabídku na malou epizodní roli v nekonečném seriálu Ulice, tak trochu váhal a chtěl poradit, jestli na takovou nabídku kývnout.
Já jsem sice neviděla ani jeden díl seriálu, ale brala jsem to jako výzvu. Měli jsme čas na rozmyšlenou a tak jsme hned večer koukali na seriál, který se vysíla každý všední den už od roku 2005.
Pročetli si scénář, zvážili i honorář a rozhodli jsme se, že to bude legrace. A když ne, tak zkušenost určitě.
Mahito se zodpovědně učil těch pár větiček a jednou musel na kostýmní zkoušku. Já jsem s ním pilovala text.
Natáčení probíhá v ateliérech a stačil jeden natáčecí den.
Jeho kolegy byl Ruy, se kterým se známe už delší dobu a pan Osako. Myslím, že to ty kluci japonský zvládli skvěle. Co myslíte?




Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...