čtvrtek 2. května 2019

Děda

2. 5.1939 se narodil můj skvělej táta, a hlavně skvělej děda Ondry a Naomi. Míla.
Hrozně moc mi chybí a to, že tady není s náma nikdy nepřebolí. Dnes by měl 80. narozeniny, a bohužel zemřel vloni 8. 5. Bojoval, ale nakonec to vzdal.
Když vám odejde někdo milovaný, je to skoro jako konec světa. chcete se na všechno vykašlat, 
ale nemůžete, protože život je krásný. A já si často připomínám, že děda žije v každé mojí a Ondrový a Naominčině buňce, a tak je tady přeci pořád s námi.
Jen mi tak moc chybí naše hovory, vždycky tu pro mě byl a pomohl svým laskavým slovem a pohlazením.
Po jeho odchodu jsem Mahitovi s brekem řekla: 
"Já už ted tady nikoho nemám!" A Mahito mi odpověděl: "Ale máš přeci mne!" Ale to nestačí....a bulela jsem dál. Chci dědu.
Míla miloval život, byl společenský a oblíbený šoumen, i když trpěl depresemi a pochybnostmi, což málokdo věděl.
Miloval svoji ženu Evu, potom dceru Radanku, a potom vnuka Ondru a vnučku Naomi. Rodina pro něho znamenala všechno. A nikdy by se na ni nevykašlal.
Taky měl rád svoji práci v Bytexu, kde byl textilním inženýrem. A zůstal tam od skončení vysoké školy až do zrušení podniku.
Na vysoké škole skákal na lyžích. Lyžoval celý život a nejvíce si zamiloval svoje Krkonoše, kam se stále vracel. 
Byl za námi na návštěvě Japonska v roce 1999.


Dědo, posílám pusu a pivo.
Mám tě ráda.







1 komentář:

  1. Jak já ti rozumím.....když má dcera, vnoučata to štěstí mít milujícího otce a dědu, který vždy při nich stál, byl jim oporou už jen svým pohledem....tak jeho odchod nikdy nepřebolí.....soucítím s tebou. Mě tatínek chybí už 6 let....denně aspoň na sekundu mi proběhne hlavou vzpomínka na něj....někdy mě ovane vánek, jak kdybych ho cítila vedle sebe.....chybí a chybí a chybí....a jsem šťastná, že jsem mohla mít tak skvělého tátu, který mi do života dal strašně moc už jen tím, že byl můj táta....a třeba si tam nahoře teď spolu pívem připíjejí....ví bůh....měj se krásně Radanko. Do Japonska zdraví Adéla Roubíčková

    OdpovědětVymazat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...