neděle 19. února 2017

Recept: Panna Cotta

Každou středu se setkávám u oběda s bývalou kolegyní z Naivní divadla. Mám ji moc ráda a jsme opravdové kamarádky. Probíráme spolu všechno možné: rodinu, chlapy, divadlo, módu, šití, ale dokonce posledni dobou i vaření...
Naposledy mi kamarádka nadšeně popsala svůj recept na Panna Cottu,  nadšení bylo hlavně proto, že je to snadný, rychlý a levný. Tak jsem po cestě domů koupila plátkovou želatinu a včera vyzkoušela.
V balíčku je 6 plátů a nám bude stačit půlka. Trochu jsem se platkové želatiny bála, ještě nikdy jsem s ní nekuchtila. Takže premiéra.
Recept množstvím vyjde na 4 porce, já se chtěla rozdělit-pochlubit a tak jsou 2 cestovní v zavařovačkách. A 2 pro nás doma.
A protože se dezertik na neděli povedl, tak ho posílám dál:
 
Suroviny:
Šlehačka 200 ml
Plnotučné mléko 200 ml
Vanilkový cukr 2-3 polévkové lžíce
Plátková želatina 3 plátky
Špetku soli
Ovoce na ozdobení

Začněte tím, že si na 5-10 minut namočíte 3 plátky želatiny. 
Mezitím si krásně nachystáte všechny ingredience a mističky.
Potom dejte vařit mléko a smetanu, s cukrem a špetkou soli. Míchejte... Pokud se mléko vaří stáhněte teplotu a přidejte malinko vyždímanou želatinu do hrnce a míchejte a asi 1 minutu vydržte, ale už nevařit!
A teď už vlít do připravených misek a HOTOVO! Teda ne! Musíme nechat v ledničce do druhého dne, až nám zželatinovatí:)
Tak se nebojte a vyzkoušejte a možná vám Panna Cotta zachutná.
     
Druhý den:
   
Tak mějte krásnou sladkou neděli!
Radana

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...