úterý 8. července 2014

Outfit pro zahradu



Zatím prázdniny stále trávím doma.
Práce na zahradě mě baví, ale nejvíce si užívám slastných chvilek nicneděláni, nebo čtení oblíbených časopisů a knížek.
A veřte mi, že ani nemám výčitky, že jsem takový lenoch:) 
Jen jedno nezapomeňte už jen kvůli sobě: šaty dělaj člověka. Proto se snažím i sama doma vypadat hezky. Oblékla jsem šaty ze sekáče za pade, v podstatě jde o zástěru, šáteček Burberry z Japonska, v postatě je to kapesnik 50x50 cm a na nohou mám oblíbene sandálky značky Guess z předloňska. Takže je to v podstatě easy...
A nejdůležitější věc: úsměv:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...