pondělí 21. července 2014

Když uletí(Mahitovi)letadlo



Dnes jsem se dočkala: po 21 dnech se vrací můj milovaný Mahito domů. Trasa neni dlouhá: Brusel-Mnichov-Praha.
Přílet v 19:25. Dopoledne jsem strávila zušlechťováním sebe a vařením pro Mahito.
A teď už jsem nedočkavá na letišti...
Když mi přichází sms: uletelo mi letadlo. Dalsi let v praze ve 23 hodin. 

Cože!!!! No jo, nikdy se moc netěšte...to pak špatně dopadne!
Co teď ? No, záchrana kavárna Costa, Starbucks, Billa...
Tak už mi zbývá jenom hodina....
Hlavně se nezlobit a nemračit. Venku leje jako kdyby byl konec světa a tady je vlastně skvěle. Všichni okolo pobíhají s kufry, hned bych taky letěla...ale zatím ještě ne:)
Pěkný pozdrav z letiště! 
P.S. A kufr nedorazil, přesně podle pravidla: Když se to s..e, tak pořádně:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...