úterý 17. června 2014

Škola v plném proudu

Tento víkend jsem s dalšími kurzistkami absolvovala praktická cvičení. A nebyla to procházka růžovou zahradou. Odevzdávaly jsme moodboardy ke zkoušce. Já vypracovávala outfit pro Sarah Jessicu Parker. Zadání bylo pro red carpet a kafe s kamarádkou... SJP mám ráda, ale popravdě nikdy jsem neviděla seriál Sex ve městě! 
Ale zjistila jsem, že vytváření moodboardu mě baví. K tomu se určitě budu vracet.
Hotovo! Uvidíme, jak to oznámkuje Alenka!
A začla obávaná praktická cvičení: 
Každá jsme si vylosovala téma a na toto téma vytvořit outfit i s doplňky pro produktovou stránku do časopisu. Moje byla letní zahradní párty.
To se mi líbilo, ale musela jsem sladit 12 až 15 produktů, vypsat zápůjční smlouvu na oblečení a doplňky, nechat si to schválit od "šéfredaktorky" a jít to s fotografem nafotit. Potom udělat popisky produktů a vše vrátit. Opravdu fuška, uf!!!
Mezitím jsme dělaly "scénky". Byla jsem klientka, která chtěla od stylistky Katky vybrat oblečení pro pracovní pohovor do banky.. Potom jsme se prohodily a ja vybírala outfit na promoci. To mě bavilo víc. Byla to legrace:)
No, ale byla jsem tak unavená, že jakmile jsem si sedla do autobusu do Liberce, tak jsem spala a spala...
Mahito čekal na zastávce a měl pro mě krásné překvapení: RUŽE = škola stojí za to! Doporučuji!
Příští víkend budou písemné zkoušky. 
Už se učím, ale držte mi pěsti, prosím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...