úterý 24. června 2014

Konec školy a začátek stylistky Radany

V neděli jsem úspěšně zakončila Školu stylu se skvělymi přednášejícími a moc fajn partou holek. Byly jsme všechny smutné, i když šťastné, že už je konec.
Další odevzdanou prací k hodnocení byla produktová stránka do časopisu. Na vylosované téma zahradní slavnost, to bylo hodně náročné, ale výsledek se mi líbí:
Také jsme doma tvořily moodboardy, což jsou náladové koláže já dostala Sarah Jessicu Parker. 
Vybrat pro ni outfit na odpolední kafe s kamarádkou a na slavnostní red carpet. Bohužel má práce byla zařazena v největší hromádce neprošlo:( Bůůů a mě se to tak líbilo...
Škola mě velmi bavila, poznala jsem spoustu zajímavých lidí. Nejvíce mě nadchla bytová dekoratérka Klara Tománková, kterou jsem poslouchala opravdu s otevřenou pusou. A samozřejmě světová legenda fotograf Robert Vano.
A závěrečné školní foto s holkama. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

「チーン!」Či~n!

  日本に来るとまず最初に購入するものがある。 それは小さな電気の箱。トースターである。 1 日のスタートに欠かせない朝食のパンを焼く機械である。 Kdyby v Japonsko, první co koupit je jeden malý elektrický krabičk...